identyfikacja wizualna | webdesign | grafika reklamowa

Wizytówka lub karta PCV z tagiem NFC

Z przyjemnością prezentujemy podstawowy produkt wyposażony w technologię NFC – interaktywne wizytówki. Pozornie wyglądają tak samo jak „zwykłe” wizytówki, jednak kryją w sobie specjalny czip, dzięki któremu przemieniają się w nowoczesne narzędzie komunikacji z Klientem!

Będziemy mogli zaprogramować Państwa wizytówkę na jedną z wybranych akcji:

A wszystkie te możliwości przy zachowaniu dotychczasowego wyglądu Państwa wizytówek lub zaprojektowanie zupełnie nowego wzoru.

Karty PCV posiadają te same możliwości co wizytówki. Wykonane są z PCV o grubości 0,7mm, są odporne i długowieczne. Na kartach PCV istnieje możliwość personalizacji i używanie ich jako identyfikatorów firmowych – dodanie zdjęcia, imienia i nazwiska, indywidualnego kodu itd.

Near Field Communication (skrót NFC – (ang.) komunikacja bliskiego zasięgu) – krótkozasiegowy, wysokoczęstotliwościowy, radiowy standard komunikacji pozwalający na bezprzewodową wymianę danych na odległość do 20 centymetrów.

Podstawowe cechy:

  1. Obniżenie kosztów poprzez zamianę tradycyjnych wizytówek na wizytówki lub karty wyposażone w tag NFC. Po przystawieniu telefonu do wizytówki automatycznie dodaje się Kontakt do książki telefonicznej lub otwiera się strona internetowa.
  2. Ekologia – mniej zużytego papieru do przekazania informacji. Możliwość rozdawania kart wielkości karty kredytowych a kierujących do strony internetowej z pełną zawartością.
  3. Możliwość interakcji z odbiorcą – coraz więcej osób ma Internet w komórce i w dowolnym miejscu może skorzystać z taga NFC, który przekieruje na odpowiednią stronę lub profil w portalu społecznościowym. Tag NFC może zostać użyty np. na opakowaniu produktu – ma zaledwie 0,5mm grubości, kształt koła (średnica od 25mm) prostokątu (od 18x35mm) lub kwadratu (35x35mm), jest wodoodporny i giętki. Może być zadrukowany full color.
  4. Monitorowane użycie tagów – pełne statystyki dotyczące miejsca (geolokalizacja z dokładnością do miasta) i daty użycia, informacje odnośnie urządzenia z którego otworzono TAG.
  5. Możliwość „nagrodzenia” użytkownika taga NFC – np. kodem rabatowym lub wzięcie udziału w losowaniu nagród.

Wraz z pojawieniem się płatności zbliżeniowych realizowanych za pomocą telefonu wyposażonego w NFC dojdzie do znaczącego zainteresowania tą technologią a producenci będą instalowali moduły NFC w telefonach częściej.

Polska jest jednym z pierwszych krajów, które wprowadzają płatności NFC (w tej chwili Orange, niedługo premiera systemu od T-Mobile) co spowoduje wzrost zainteresowania modelami wyposażonymi w NFC.

Prognozuje się, że do 2014 roku ok. 20-25% telefonów będzie miało instalowany fabrycznie moduł NFC.

Nasza firma oferuje także usługi związane z wdrażaniem technologii NFC w sklepach i punktach usługowych – dowiedz się więcej.

Wybrane modele wspierające technologię NFC (łącznie na rynku ok 80 modeli)

Pełna lista – http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_NFC-enabled_handsets

Kontakt

Proszę o pozostawienie swoich danych kontaktowych w celu przedstawienia oferty.

[contact-form-7 id=”760″ title=”Kontakt z NFC”].